a

Facebook

Twitter

گروه حقوقی میرداد.
همه حقوق محفوظ است.

09:30 - 19:30

ساعات کار ما شنبه - چهارشنبه

021-88779341

مشاوره تلفنی02188779341

اینستاگرام

واتساپ

جستجو
منو
 

بهترین وکیل ملکی

گروه وکلای میرداد > آموزش  > بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی

وکیل شخصی است که به موجب یک قرارداد وکالت شخص حقیقی و یا حقوقی را قبول میکند، وکالت یکی از مشاغل پر طرفدار و محبوب در کشوهای مختلف جهان می باشد، یک وکیل ملکی در تمام جوامع از وجهه اجتماعی خوبی برخوردار است و همیشه یک وکیل ملکی خوب مورد اعتماد همه اقشار جامعه می باشد.
املاک به دو دسته املاک مفروض و املاک مشاعی تقسیم می شوند بر اساس تعریف وکیل ملک کانون وکلای Mirdad ملک مشاع به ملکی اطلاق می شود که چند مالک داشته باشد و جزییات سهم و مورد استفاده هر کدام از مالکان را بهترین وکیل ملکی مشخص باشد.
وکیل ملک کانون وکلای mirdad ملک مفروض را این چنین تعریف می کند.
ملکی که تنها دارای یک مالک باشد چه مالک حقیقی چه مالک حقوقی.
تعهدات فی ما بین مستاجر و موجر
تعهدات مستاجر:
به محض بستن قرارداد مستاجر وظیفه دارد که همه عوض ملک را پرداخت کند مگر آنکه خلاف آن در قرارداد ذکر شده باشد و طبق شرط العجل موظف است هزینه اجاره منزل را طبق آن چیزی که در قرارداد ذکر شده است و به امضا دو طرف قرارداد رسیده است پرداخت نماید.
تعهدات مالک:
عین مالک مورد نظر را که در قرارداد ذکر شده است در اختیار مستاجر قرار دهد.
هزینه تغییرات بر عهده مالک است یا مستاجر؟
یک ملک به طور کلی ۲ نوع تعمیرات دارد، تعمیرات جزیی مثل تعویض چراغ، پوشال و….. و تعمیرات کلی مثل رنگ کردن، تعویض سنگ و….. که هزنه تعمیرات جزیی با مستاجر و تعمیرات کلی با مالک ملک است.
از مزایای تماس با یهترین وکیل ملکی داشتن شماره یک وکیل ملکی خوب، ارتباط با یک وکیل ملکی خوب، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارسال اطلاعات و اسناد همراه با پاسخگویی، مشاوره با وکیل آقا یا خانم با انتخاب خودتان، امکان ارتباط مستقیم با وکلای ملکی مجرب.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

وکیل خانواده
وکیل ملکی
وکیل طلاق

4 نظر

ارسال نظر

پشتیبانی واتساپی
به مشاوره نیاز دارید؟

سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید

تماس باما